[Quest] - Iteme de început

#1
Cand intrati pe server pentru prima data primiti un item, apasand pe acel item vi se deschide un dialog in care va instiinteaza faptul ca ati primit itemele respective, am pus string pentru a vedea itemul si numele. Nu puteti folosi itemul daca ati depasit nivelul 15. Mi se pare o idee simpla si interesanta, nu am pus verificare daca esti saman, ninja, war, sura, la acest quest eu m am gandit sa pun sa dea un mount, un pet, ceva de genul, este putin diferit de celelalte.
Imagini:
Imagine
Quest:

Cod: Selectaţi tot

quest startitems begin
	state start begin
		when login with pc.get_level() == 1 begin
			pc.give_item2(40001, 1) -- in loc de 40001 puteti pune ce vreti
			say_title("Salut aventurierule, bine ai venit pe Spy2!")
			say_reward("In inventar ti-a fost amplasat un obiect cu ajutorul caruia vei primi niste iteme de inceput")
			say_reward("Staff-ul iti sta la dispozitie pentru orice nelamurire      legata de server!")
			end
		when 40001.use begin -- in loc de 40001 puteti pune ce vreti
			if pc.get_level() >= 15 then
				nLvl = 15
				say_reward(string.format("Ai depasit nivelul %d", tonumber(nLvl)))
				return
			elseif pc.get_level() < 15 then 
				local cadou = 19
				say_reward(string.format("Ai primit cadoul, o %q[ENTER]", tostring(item_name(cadou))))
				say_item_vnum(19)
				pc.give_item2(19, 1) -- 19 - reprezinta vnum ul iar 1 reprezinta cate
				local cadou2 = 39
				local cadou3 = 49
				say_title("Apasa butonul continua pentru a mai primi premii ")
				say_title("Sau poti anula acest lucru folosind butonul iesire.")
				say(" ")
				say(" ")
				say(" ")
				local continua = select ("Continua", "Iesire")
				if continua == 1 then
				say_reward(string.format("Ai primit cadoul, o %q", tostring(item_name(cadou2))))
				say_reward(string.format("si o %q", tostring(item_name(cadou3))))
				wait()
				say_size(300,400)
				say_item_vnum(39)
				say_item_vnum(49)
				pc.give_item2(39, 1) -- 39 - reprezinta vnum ul iar 1 reprezinta cate
				pc.give_item2(49, 1) -- 49 - reprezinta vnum ul iar 1 reprezinta cate
				local cadou4 = 59 
				local cadou5 = 69
				local cadou6 = 79
				say_title("Credeai ca am terminat? Apasa butonul continua pentru a mai primi ceva.")
				say_title("Sau poti anula acest lucru folosind butonul iesire.")
				say(" ")
				say(" ")
				say(" ")
				say(" ")
				say(" ")
				local continua = select ("Continua", "Iesire")
				if continua == 1 then
				say_reward(string.format("Ai primit cadoul, o %q", tostring(item_name(cadou3))))
				say_reward(string.format("ai mai primit o %q", tostring(item_name(cadou4))))
				say_reward(string.format("si o %q", tostring(item_name(cadou5))))
				wait()
				say_size(300,400)
				say_item_vnum(59)
				say_item_vnum(69)
				say_item_vnum(79)
				pc.give_item2(59, 1) -- 59 - reprezinta vnum ul iar 1 reprezinta cate
				pc.give_item2(69, 1) -- 69 - reprezinta vnum ul iar 1 reprezinta cate
				pc.give_item2(79, 1) -- 79 - reprezinta vnum ul iar 1 reprezinta cate
			end
			item.remove()
		end
	end
end
end
end
Tutorial instalare quest:
  • Salvaţi conţinutul quest-ului într-un fişier text numit de exemplu nume_quest.quest/.lua
  • Vă conectaţi la filezilla / winscp şi întrati în /usr/home/game/share/locale/germany/quest (depinde ce server aveţi).
  • Îl puneţi acolo (să fie .quest sau .lua).
  • Te loghezi în FreeBSD / putty şi scrii în felul următor: cd /usr/home/game/share/locale/germany/quest (depinde ce server aveţi) apoi ./qc nume_quest.quest/.lua
  • Intraţi pe server şi scrieţi /reload q
  • Testaţi quest-ul.
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Înapoi la “[Resurse] Quest-uri”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori

cron